"Кіровоградобленерго" потребує сотню працівників
12.06.2025 |
На офіційному сайті запрацював новий функціонал для побутових та юридичних споживачів, завдяки якому ви можете легко подати:
Ви можете скористатися цією формою, якщо маєте питання або скарги стосовно:
Як подати звернення?
Цей сервіс створено для вашої зручності та оперативного вирішення питань, пов’язаних із електропостачанням.
https://kiroe.com.ua/complaints-center
У верхній панелі меню: Подати звернення.
Шановні споживачі
Кол-центр працює цілодобово та без вихідних!
Додзвонитись у кол-центр ПрАТ «Кіровоградобленерго» можна за номерами:
0-800-501-148 - безкоштовно на території України
(0522) 35-68-51 - згідно з діючими тарифами міського та міжміського звʼязку
[email protected] - електронна скринька для прийому повідомлень